خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

بازی ps4دوستانه ازبیخ اطلاعیه سونی این بازی جلاجل دوره فعالیت(سازمان آینده میلادی (کلاس ۲۰۱۸ میلادی) دخل اختیار کاربران کنسول PSVR نیز عهدنامه خواهد گرفت. Creed (assassinscreed.ubisoft.com) شرکت کپ کام (Capcom) نیز اخبار کرد که عایدی قمر دسامبر تاریخ جاری، نسخه ای از کنسول PS4 با کلمه PS4 Pro گوهر دسترس علاقمند کشور ژاپن میعاد خواهد گرفت. حتما باید بدانید که یکی از موقع انتظارترین بازیهای شرکت سونی یعنی نشانی Days Gone، درای کنفرانس این شرکت زنگ جریان مراسم E3 2018 حضور نداشت و من وتو نمایشی از وقت ندیدیم. خوشی بازی Days Gone علی الاتصال ناقوس دسته همین عناوین وعده دلتنگ است و هزینه درا جریان رویداد اخیر، سونی یک ویدئو گیم پلی ۱۰ دقیقهای از بازی مذکور منتشر کرده است. تا آنجایی که دیده شده بازی گیم پلی عالی ای دارد و درباره ی نجات یافتن است بی قانونی همواره هم آغوش با هر وسیله ای که پیدا می کنید البته اگر بتوانید زنگ شبی ترسناک مداخل دنیای Open World بازی زنده بمانید.

ps4 بازی های انحصاری
سونی مخابره کرد که نسخه تحدیدشده کنترلر DualShock 4 بازی Destiny 2 را برای پلی استیشن ۴ شایستگی میکند. سونی تایید کرده که این نسخه محدود، رزق کشورهای انگلستان، لهستان و روسیه تو دسترس و کارآزموده خریداری نخواهد بود. این یکی از استودیوی Techland است و عاقبت اینجا ثابت کرده است که عایدی سبک Survival Horror برای شخص کسی است نفس منظور با وسیله ی فرنچایزی همچون Dead Island. دره شیکاگو جایی که یک پایگاه اطلاعاتی جملگی چیز و یکسر کس را به مقصد منظور مرتبط می کند Watch Dogs اثرات تکنولوژی اندر جامعه ی مزوا را واپس می کند. واقعی اشتراک هرماهه این سرویس مدام اکنون 20 دلار است. شایان ذکر است که PlayStation Now یکی از سرویس های پلی استیشن است که بوسیله ازای 20 دلار درای ماه، دسترسی به سمت مجموع رو برای گسترشی از بازی ها را پرواری می کند. بدون شک جلاجل مسیر یافتن این قطعه، خطرات زیادی بازیکنان را تهدید خواهد کرد که از مهمترین آنها متوان بوسیله دشمنان اصلی موجود داخل بازی یعنی Freakers ها رای کرد.

ps4 بازی دانلود

مدخل نهایت سازندگان این بازی از استودیوی مفصل (Bend)، صحبتهایشان را با اطلاعاتی از دشمنان بازی یعنی Freakers ها به اتمام رساندند. سازندگان با قابلیت این استودیو تصمیم دارند که شاتباهاتی را که جلاجل Dead Island کرده اند را صواب کنند و بازی جدیدشان از هر لحاظ یک بازی معرکه باشد. با این انرژی سونی اخیراً آژیر کرد که از تاریخ 12 فروردین 1396 هرگونه پشتیبانی از الگو های 2016 تلویزیون Sony Bravia قطعه خواهد شد. واحد به الان پلت فرم های PS4 و PS3 و PC و PS Vita و PS TV و تلویزیون های سونی انتخاب شده و اسباب های بلوری سونی منت پذیر بودن منتزع و تلویزیون های زیرک سامسونگ برگزیده از این سرویس پشتیبانی می کنند. بیابان مناط هشدار اعلامیه شرکت سونی، این بازی درب تاریخ ۲۶ ژانویه سنه آینده میلادی (روز ۲۰۱۸ میلادی) که برای کنسولهای بازی PS4 و ایکس باکس وان (XBOX One) طراحی شده، راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
  • ۹۷/۰۸/۲۶
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی