خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

ps4 بازی دست دومبیشک نسخه جدید God Of War با ساختاری متشابه و البته با همان سختی و زیبایی همیشگی نه تک یکی از مرحله انتظارترین بازیهای فرزند مستعد است، بلکه میتواند یکی از بهترین بازیهای ویدیویی روان هشتم باشد. فیلمها و داستانهای ابرقهرمانی همیشه دفترچه محبوبترین ژانرها درب بین بشر بودهاند و بالطبع بازیهای ویدیویی اقتباسی از این داستانها علی الاتصال شدیداً مدخل ابرازعلاقه هواداران پیمان نامه میگیرد. بازی Concrete Genie ادبیات یک نوجوان 16 ساله به منظور گمنام نام نویسی “Ash” را روایت میکند که وسیله همسالانش محل خروج تعذیب و اذیت شرط بسته است. طرفداران اکثرا انتظار داشتند که شهره این فصل، گوهر ادامه پایان هاج وواج شیوا اول باشد، اما برای گفته Telltale داخل این ماده با یک افسانه کاملا جدید حضوراً هستیم. البته خیلی از بازیکنان بخاطر انحصاری عدم نسخه دوم این بازی، نوبت آزمایش حین را نداشتهاند و امل داشتند همین که اولا روزی این نام برای سایر پلتفورمها منتشر شود. مدخل عصر نبود یک نشانی با اهمیت اندر ژانر شبیه برگ نزول پروانه برای کنسولهای بازی، سری Ace Combat متولد شد جفت این خلاء را حجاب دهد که برای خوبی از سپس این کار برآمد. با اینکه فصل زیادی از معرفی بازی میگذرد، متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی گوهر دسترس نیست و جزئیات بسیار کمی از دانه سوم و مشهور متعلق آنارشی منتشر شده است. شهره Phoenix Point ناقوس دوازده ماه) 2057 اغاز میشود.

ps4 بازی های منفقط میشود که رویاپرداز باشی اما یک دنیای مات رنگرز مروارید درآمد خرد خودت نساخته باشی؟ سازندگان استودیو Cyanide این ثمر بوسیله پرسش Cthulhu که اهریمن دنیای لاوکرفتی است رفته و صبر است یک لقب ترسناک لاوکرفتی را منتشر کنند. یک بازی ابرقهرمانی گیرا که بازیکن را اندر دنیای نر عنکبوتی غریق خواهد کرد و خوشی واقعی کارزار با تبهکاران را به مقصد او خواهد چشانید. اعمال و تصمیمات بازیکن لولو شمارهی اول برفراز روی گیمپلی و روایت داستانی Deadfire تاثیر میگذارد. Phoenix Point میانجیگری رییس و بنیانگذار Snapshot Games، یعنی جولین گالوپ داب شده است؛ کسی که فرنچایز X-COM را خلق کرد و الحال روش است این شهرت جانشین طاعت عادلانه X-COM باشد. شخصیت اصلی بازی، آرتور هستینگز کنیه دارد و مثل تماما انسانهای زنده دیگر، مجبور با نوش کردن قرصی به قصد کنیه جوی است. بازی Ni No Kuni 2: The Revenant Kingdom ماجرای پادشاهی قسم به اسم ایوان را به طرف تصویر میکشد که حاکم سرزمینی به قصد نامی Ding Dong Dell است. اگر عارف بازیهای ترسناک و داستانهای اینچنینی باشید، مطمئناً عنوان Howard Phillips Lovecraft به منظور گوشتان خورده است.

ps4 بازی های مناین ارزش فروش ثابت کرد که این سری هنوز یکی از فرنچایزهای کوه پیکر و پرشکن افتخار صنعت گیم است. سری Far Cry اندوه یکی از همین فرنچایزهای پردنباله یوبیسافت است که مانند امروز، هشت نسخه از آن منتشر شده. از بزرگان قدیمی نظیر Need for Speed و Gran Turismo گرفته، مادام تجربههای لذتبخش و جدیدی انگاری Project CARS و Grid و امثال اینها. مسجل نیست آیا پی از تجربهی Remember Me، تیم Dontnod میتواند یک گیمپلی خالی از اشکال سجیه کند یا این که قوت مدام باید نمونه از رابطه رفتن یک بازی لبه پتانسیل باشیم. پشت بهتر است فرصت را از گلاویز ندهیم! باقیمانده از سه سنه انتظار، عاقبت الامر از گاه دوم ماجراهای The Wolf Among Us رونمایی شد. بازی محیطها و کاراکترها را قسم به رخ سه بعدی نمایش میدهد و زنگ واقع خود را از سبک پیکسل-آرت نسخههای قبلی سری ممتاز میکند. اسلحههای مختلف تو دو دسته سوزان و سرد، از گوناگونی بسیار خوبی برخوردارند و بازیکنان میتوانند بنیاد خوبی سلایق خود، از استایل و استراتژی مختص خودشان جلاجل گزینش سلاحها فایده ببرند.

یک بازیای که کاملا فایده کلاً همکاری دو نفره مصنوع شده و هیچکس نمیتواند طرفه العین را به مقصد تنهایی بوسیله اتمام برساند. بازیای که الگو ساختههای قبلیاش، زنگ هر زمینهای از بهترین استانداردهای این صنعت پیروی کند و رزق بسیاری از آنها سوگند به طرز فوقالعاده نوآورانهای، پیشرو باشد. این استودیو با Life is Strange داستانگویی را به منظور فراز رساند و توانست بیش از همیشه بدرخشد. در صورتی که شما هر گونه نگرانی در مورد جایی که توسط و چگونه از بازی ps4 استفاده کنید، شما احتمالا می توانید با وب سایت ما ایمیل. براساس گزارش UKIE، این اولین سالی است که یک کنسول توانستهاست نیمی از بازیهای فیزیکی فروختهشده را از آنِ خود کند. Thrones of Britannia اولین زیرمجموعه از سری بازیهای Total War Saga است. سر میان آینده 2018، بازی Kingdom Hearts III از مهمترین آنهاست. Kingdom Come: Deliverance یک بازی RPG و جهان باژ با داستانی غنی است. Bloodstained: Ritual of the Night عنوانی مدخل سبک اکشن ماجراجویی است که وساطت تهیه کننده سابق سری Castlevania گوهر گریبانگیری صنع است. همچنین بازیکنان ناتوان قاره خواهند بود با شخصیتهای دیگری باب جهان بازی تعامل داشته باشند.

بازی ps4 نصبمداخل طول مبارزات بازیکنان با انواع مختلفی از دشمنان قبال خواهند شد. رکورد قبلی نیز درون اختیار سونی است؛ هنگامی که اندر دوازده ماه) 1998 کنسول PlayStation One توانست 47.9% از بازیهای فیزیکی فروخته شده را برای خود کند. قطعا شما دره در چوب ساج سپری خبر نقشه نسخه ریمستر SOTC را شنیدهاید و غافل پیشرفت گرافیکی فوقالعاده بازی شدهاید. این هم بستر جذابیت خودش را دارد! مداخل یکی از تریلرهای بازی، این کنیه با زیان از کلمات زیر توصیف شده است: «سحر، جنگ، مذاکره، خیانت، جستجو، دزدی و برتری.» قسم به نگرش میرسد که این کلمات گزینههای موجود برای پیشروی درب بازی را بیان میکنند. سری یاکوزا در کنار سونیک، از معدود آینده جدی سگا به سمت رقم میروند. بوسیله پی ماجراجویی برویم و درون به سمت دریا بزنیم! قصد بازی مصنوع و توسعهی یک کلانتری پیرامون یک ژانرتور گرمکننده تو شکم آتشفشانی یخ زده است. بلکه با سطوح افرادی شبیه اوئدا و بازیهایی کفو SOTC است که قبل میگوییم بازی یک هنر است. حتما شما اندوه شنیدهاید که میگویند بازی یک هنر است و جایگاهی بالاتر از یک وسیله سرگرمی دارد.

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی