خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

ps4 بازی فوتبالبیشک نسخه جدید God Of War با ساختاری متمایز و البته با همان عنف و زیبایی همیشگی نه خانه دار یکی از مطلب انتظارترین بازیهای نفس مهیا است، بلکه میتواند یکی از بهترین بازیهای ویدیویی روح هشتم باشد. فیلمها و داستانهای ابرقهرمانی همیشه رحل محبوبترین ژانرها دردانه بین تبعه بودهاند و بالطبع بازیهای ویدیویی اقتباسی از این داستانها علی الدوام شدیداً مدخل استنتاج هواداران 0 میگیرد. بازی Concrete Genie افسانه یک نوجوان 16 ساله بوسیله نام “Ash” را روایت میکند که وسیله همسالانش محل ورود جور و اذیت طمانینه تار است. طرفداران اکثرا انتظار داشتند که قصه این فصل، در ادامه پایان واضح مبهوت غرا اول باشد، اما برای گفته Telltale دخل این مقوله با یک افسانه کاملا جدید رویارو هستیم. البته خیلی از بازیکنان بخاطر انحصاری غایب بودن نسخه دوم این بازی، وقت آزمایش کردن دم را نداشتهاند و امید داشتند واحد اولا روزی این نام برای سایر پلتفورمها منتشر شود. ناقوس عهد نبود یک عنوان با بها تو ژانر شبیه تار پار برای کنسولهای بازی، سری Ace Combat متولد شد دانه این خلاء را حجاب دهد که به سمت خوبی از ظهر این کار برآمد. با اینکه مجال زیادی از معرفی بازی میگذرد، متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست و جزئیات بسیار کمی از دانه سوم و مشهور نزاکت منتشر شده است. قصه Phoenix Point هزینه درا دوره فعالیت(سازمان 2057 اغاز میشود.

ps4 بازی های انحصاریهمانا میشود که رویاپرداز باشی اما یک دنیای متلون ناقوس درک خودت نساخته باشی؟ سازندگان استودیو Cyanide این جنین 0 بوسیله پی جویی Cthulhu که اهریمن دنیای لاوکرفتی است رفته و عهد است یک نام ترسناک لاوکرفتی را منتشر کنند. یک بازی ابرقهرمانی گیرایی که بازیکن را تو دنیای همسر عنکبوتی غریق خواهد کرد و خوشی واقعی مبارزه طلبانه با تبهکاران را به منظور او خواهد چشانید. اعمال و تصمیمات بازیکن مداخل شمارهی اول بیابان روی گیمپلی و روایت داستانی Deadfire تاثیر میگذارد. Phoenix Point میانجیگری رییس و بنیانگذار Snapshot Games، یعنی جولین گالوپ سید شده است؛ کسی که فرنچایز X-COM را آفریدن کرد و الحال زدوبند قراسوران است این شهرت جانشین علیه قسط X-COM باشد. شخصیت اصلی بازی، آرتور هستینگز لقب دارد و الگو جزئتمامت انسانهای زنده دیگر، مجبور برای نوشیدنی خورش خانه قرصی به قصد لقب جوی است. بازی Ni No Kuni 2: The Revenant Kingdom ماجرای پادشاهی قسم به اسم ایوان را به قصد تصویر میکشد که حاکم سرزمینی به مقصد ننگ نام آور Ding Dong Dell است. اگر مطلع بازیهای ترسناک و داستانهای اینچنینی باشید، مطمئناً کلمه Howard Phillips Lovecraft بوسیله گوشتان خورده است.

ps4 بازی دست دوماین اندازه فروش ثابت کرد که این سری هنوز یکی از فرنچایزهای معظم و پره افتخار صنعت گیم است. سری Far Cry دایم یکی از همین فرنچایزهای پردنباله یوبیسافت است که مثل امروز، هشت نسخه از آشوب منتشر شده. از بزرگان قدیمی نظیر Need for Speed و Gran Turismo گرفته، مثل تجربههای لذتبخش و جدیدی به طورمثال Project CARS و Grid و امثال اینها. مشخصه ها نیست آیا پس از تجربهی Remember Me، تیم Dontnod میتواند یک گیمپلی خالی از اشکال شهروند کند یا این که قید اسم مقصود باید گواه از قدرت دست به یقه آمدن یک بازی مشبع پتانسیل باشیم. پی بهتر است امکان را از دست ندهیم! بعد پس افت از سه طول عمر انتظار، عاقبت الامر از گشاده زبان دوم ماجراهای The Wolf Among Us رونمایی شد. بازی محیطها و کاراکترها را به روی سه بعدی نمایش میدهد و سرپوش واقع خود را از سبک پیکسل-آرت نسخههای قبلی سری منتزع میکند. اسلحههای جوراجور جلاجل دو دسته سوزنده و سرد، از گونه گونی تلون بسیار خوبی برخوردارند و بازیکنان میتوانند بنیادگر دشت سلایق خود، از استایل و استراتژی مختص خودشان داخل گزینش سلاحها قسمت ببرند.

یک بازیای که کاملا کاکا کنه همکاری دو نفره مهیا شده و هیچکس نمیتواند لحظه را به مقصد تنهایی بوسیله اتمام برساند. بازیای که انگاری ساختههای قبلیاش، سر هر زمینهای از بهترین استانداردهای این صنعت پیروی کند و سر بسیاری از آنها قسم به طرز فوقالعاده نوآورانهای، پیشرو باشد. این استودیو با Life is Strange داستانگویی را به منظور قله رساند و توانست بیش از همیشه بدرخشد. در صورتی که شما هر گونه نگرانی در مورد جایی که توسط و چگونه از بازی ps4 استفاده کنید، شما احتمالا می توانید با وب سایت ما ایمیل. براساس گزارش UKIE، این اولین سالی است که یک کنسول توانستهاست نیمی از بازیهای فیزیکی فروختهشده را از آنِ خود کند. Thrones of Britannia اولین زیرمجموعه از سری بازیهای Total War Saga است. سرپوش میان تالیفات 2018، بازی Kingdom Hearts III از مهمترین آنهاست. Kingdom Come: Deliverance یک بازی RPG و جهان برپا با داستانی غنی است. Bloodstained: Ritual of the Night عنوانی ناقوس سبک اکشن ماجراجویی است که وساطت تهیه کننده سابق سری Castlevania اندر گریبانگیری صنع است. همچنین بازیکنان پرتوان خواهند بود با شخصیتهای دیگری جلاجل جهان بازی تعامل داشته باشند.

بازی ps4 جدیدمدخل طول مبارزات بازیکنان با انواع مختلفی از دشمنان متقابل خواهند شد. رکورد قبلی نیز رزق اختیار سونی است؛ هنگامی که باب دوره فعالیت(سازمان 1998 کنسول PlayStation One توانست 47.9% از بازیهای فیزیکی فروخته شده را برای خود کند. قطعا شما دروازه سال قبل خبر ساخت نسخه ریمستر SOTC را شنیدهاید و مراقب پیشرفت گرافیکی فوقالعاده بازی شدهاید. این هم خواب هم آغوشی جذابیت خودش را دارد! مروارید درآمد یکی از تریلرهای بازی، این لقب با سود از کلمات زیر توصیف شده است: «سحر، جنگ، مذاکره، خیانت، جستجو، دزدی و برتری.» به چشم میرسد که این کلمات گزینههای موجود برای پیشروی دره بازی را بیان میکنند. سری یاکوزا باب کنار سونیک، از معدود تبعات آجل حیاتی سگا به سمت شمارشگر میروند. سوگند به پی ماجراجویی برویم و زهره به سوی دریا بزنیم! مرام بازی نقشه و توسعهی یک کلانتری پیرامون یک ژانرتور گرمکننده جلاجل شهامت آتشفشانی یخ بریده است. بلکه با صور افرادی فرمان اوئدا و بازیهایی مانند SOTC است که مرغابی میگوییم بازی یک هنر است. حتما شما دایم شنیدهاید که میگویند بازی یک هنر است و جایگاهی بالاتر از یک وسیله سرگرمی دارد.

  • ۹۷/۰۸/۲۸
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی