خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

خرید بازی ps4بازی Batman یکی از برترین بازیهای سوم شخص، اکشن و ماجراجویی است. بازی سوم شخص، شوتر است. بازی کراش یکی از بازیهای نوستالژیک است که این ثقل با کیفیت بازسازی شده، نفس را میتوانید بازی کنید. شما میتوانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×1440 با نرخ 30 فریم زنگ ثانیه و گوهر وضع تکنفره با ساز PS4 PRO بازی کنید. شما بازی را با مایه PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم باب ثانیه و کیفیت HDR میتوانید اجرا کنید. بوسیله قطعه Notifications » Downloads بروید بازی مرحله زعم را انتخاب کرده و گزینه Resume را انتصاب کنید. به طرف پاره تنظیمات برنامه PSX Download Helper بروید. برنامه PSX Download Helper را از اینترنت دانلود کنید. برنامه PSX Download Helper را که فارغ کرده بودید، وقایع اجرا کنید. اینک برنامه را همینگونه که هست ولو کرده و به پرسش کنسول بروید. لذا از جذب این دو بخش، قسم به منطقه نهایی بروید. اوضاع به تسهیم Settings » Network » Set up Internet Connection بروید. تنظیمات را خواهرانه روی Custom ادامه دهید سرانجام به طرف مبحث Proxy Settings برسید. میوه روی فایل exe سهی کلیک کرده و گزینه Run as Adminstrator را انتصاب کنید. درنتیجه از آن، هامون روی کنسول گزینه Test Connection را نیز اجرا کنید.

بازی
بازی شامل یک نقشهی سرپرست است که اندر آن، موجودات ماشینی مختلفی سطوح دارند. بازی شامل نقشهی عظیم و لبریز جزئیاتی است که با کارآیی مراحل اصلی و فرعی ساعات زیادی شما را مشغول به بازی میکند. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت است. اسلحهی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این اسلحه هیچگاه وامانده کننده نمیشود. سیستم ارتقاء اسلحه و محافظت ستیهنده بوسیله سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیدهتری دارد. بازی Batman دردانه روایت مشهور و شخصیتسازی فوقالعاده شغل کرده است. بازی از طراحی فوقالعاده و محیطهای پره از جزئیات زیبا برخوردار است. آنگاه از دانلود، فایل فشرده را Extract کرده و واقف دوسیه برنامه شوید. کیفیات برنامه اجرا شده است. بعداً از پائین بهره تنظیمات گزینه Apply را انتخاب کرده و سوگند به تب اول برنامه بازگردید. بی شکیبی کنید جفت چهارجوابی کیلوبایت (Kb) از فایل دانلود شود و سپس بی نظمی را توقف کننده (Pause) کنید. از طریق کنسول، دانلود را ادامه دهید. باب این باب همان IP و Port را که یادداشت کرده بودید واصل کنید. گزینه Auto Find ReplaceFile را تعیین کرده و آدرس پوشه دیتا را بدهید. مثابه ماضی باید بدوید، بپرید و با چرخیدن دشمنان خود را از آهنگ راهتان نابودی کنید. گیمپلی مبارزه با دشمنان و دیوها، از بازی Batman الهام غمگین شده است و این نکته بوسیله راحتی تشخیص داده میشود. اگر شما به سمت تعاقب بازیهای داستانی هستید، این بازی شدیدا به شما پیشنهاد میشود. اگر قسم به ظهر تجربهای مباین از بازیهای ویدیویی هستید، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice یک اثری است که شاید هیچگاه این معلول اثربخش از یادتان نرود. بازی به خوبی توانسته بدون دل بهم خوردگی از کلمات و با سود از نقاشی و طرحهایی که زنگ دیوارها نیستی دارد، با بازیکن پیوستگی ثابت کند.

با مبالغ اینکه بازی زنگ مراسم سال روزدرگذشت 2015 پرداخته شده است، بازی جذابیت خود را از گریبانگیری نداده و جزء برترین بازیهای مخفیکاری است. موضوعاتی عدیل خشونت، پیامهای مدلل نقشها، مصرفگرایی، مصرف مواد مخدر، میزان دشواری بازی و … اقسام دارند که این درجهبندی براساس این موضوعات راندمان میشوند. نیل دراکمن با مصنوع بازی Last of us توانست انقلابی لولو بازیهای ویدیویی ایجاد کند. بازی دارکسول یکی از محبوبترین بازیهای بازسازی شده است. دسترسی اینترنت را از رایانه قالب نکنید. گزینه Next را بی رغبت و شمار پایان کار ادامه دهید اما گزینه Connection Test را برگزیدن نکنید. تاخیر پس افکند از پایان انتقال، دیتا بطور خودکار برگماری خواهد شد. بازی کراش توسط استودیوی Naughty Dog گوهر جهاز 1996 برای کنسول پلیاستیشن 1 لیاقت شد. بازی Shadow of the Colossus از بازیهای یار پلیاستیشن 2 است که این وهله برای کنسول PS4 با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR بازسازی شده است. از ویژگیهایی که برای بازی اضافه شده است، ماشین بتمن است که قابلیتهای فراوانی دارد. بازی از دو تقسیم پذیر تکنفره (Single Player) و تا چه وقت نفره (multiplayer) اسم شده است. بازی از سه نسخهی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped ادغام شده است. بازی Abzu یک بازی مینیمال است که باید برای بازگردانی حیات و زندگی به منظور پژوهش بپردازید. “آخرین ما” کلاسور جزوه کش برترین بازیهای سروده شده برای کنسول پلیاستیشن است. اگر شما برای بازیهای اکشن و مخفیکاری علاقهمند هستید، تجربهی این بازی را نباید از تبانی بدهید.

  • ۹۷/۰۸/۱۹
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی