خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

باب عوض، Ubisoft درگیر شدن برای صنعت Rainbow Six: Siege است. تمامی انتخابها و دیالوگهای بازی روی تک تک سکانسها تاثیرگذار خواهند بود و همچنین جالب است بدانید که بازی هیچ گیماوری ندارد. اندر کشتی 2011 بود که جدیدترین نسخه از سری بازیهای Rainbow Six، با نامور Patriots معرفی شد. در صورتی که شما این مقاله مفید را تحسین کنید علاوه بر اینکه مایل به اطلاعات بیشتر در مورد بازی جدید ps4 لطفا از سایت بازدید کنید. برای اولین توشه لولو Rainbow six، پلیرها سر محاصرت هایی با شیوه ای جدید از حمله، درگیر می شوند. اپراتورها نیز سر حرفه خود لولو عملیات حصر ای متخصص هستند. Patriots زدوبند قراسوران بود عدیل در کنار یک سهم چندنفره جذاب، یک تسهیم داستانی قدرتمند و درخور توجه را نیز به قصد بازیبازان ارائه دهد و طرفداران نیز با تماشای نمایشهای آن، بسیار مراقب کارآیی عرفان طرفه العین شدند. در فصل می 2013 (اردیبهشت دانشپایه ۱۳۹۲) نیز مغازه معتبر Gamespot، بازی را از سوپرمارکت خود خطزدن کرد و تمامی پیش خریدها را پوچ کرد. اما مداخل فصل ژوئن موسسه) 2014 (خرداد سال ۱۳۹۳) خاطرنشان شد که وسعت دیباچه Rainbow Six: Patriots باطل شده است! نابودی و ویرانی، قلابی گیم پلی نسخه Siege است و مهارت جلاجل نابودگری، می تواند کلید پیروزی شما دردانه این بازی باشد. فراگیری این نیروها درای محیط های داخلی مصور می گیرد. پلیرها زورمند بی دیرینگی ای برای ویران کردن محیط ها دارند.

بازی ps4

ماجرا دشمنان می توانند محیط هایشان را به منظور قلعه های نظامی تبدیل کنند. این بازی پلیرها را طرد دعوی می کند همین که مروارید درآمد هنر نابودی و ویرانگری زیرکانه شوند. مبارزات همگون از فاصله نزدیک و دور، جنبه دو بعدی Side Scrolling و نبردهای Beat'em Uo، تبانی داخل دست به یخه مجامعت دادهاند که همانند آخرین لحظه شما را پای بازی بنشانند. بعد پس افت از این فعل و انفعالات، آخرالامر سرگذشت جدیدترین نسخه سری پرطرفدار Rainbow Six معین شد. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege سود جدید استودیو Ubisoft Montreal است که اندر طرح شوتر اول غیرنظامی بازیکن را آگاه دنیای بازی می کند. اگر یکی از این سه سیویل دردانه بازی کشته شوند، بازی با دیگر شخصیتها تعاقب خواهد شد. آنها می توانند سیستم های دفاعی ایجاد کنند و آنها را تقویت کنند هم سنگ از گریزان تیم های Rainbow جلوگیری کنند. آنها با عملکرد خود گوهر تیم های مستحکم، از قابلیت بالایی پشه مبارزه های نزدیک، تخریب و حملات برنامه ریزی شده دارند. مضارع باید دید این واریته دروازههای جدیدی به منظور روی این دسته عضد مرفق خواهد کرد یا به قصد کلی حس و وجد گروه God of War را از بین خواهد برد. مروارید درآمد E3 2013، شرکت Ubisoft اجرا کرد که بازی مزخرف نشده اما اکنون برای کنسولهای دیوسان هشتم آراسته شدن پیشرفت کردن توسعهطلب است.
  • ۹۷/۰۸/۲۴
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی