خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

بازی جدید ps4بازی Batman یکی از برترین بازیهای سوم شخص، اکشن و ماجراجویی است. بازی سوم شخص، شوتر است. بازی کراش یکی از بازیهای نوستالژیک است که این بار با کیفیت بازسازی شده، آن را میتوانید بازی کنید. شما میتوانید این بازی را با رزولوشن HDR 2560×1440 با نرخ 30 فریم مداخل ثانیه و درون حالت تکنفره با جاه PS4 PRO بازی کنید. شما بازی را با سامان PS4 Pro با کیفیت 4K، نرخ 30 فریم گوهر ثانیه و کیفیت HDR میتوانید اجرا کنید. به مقصد ناحیه Notifications » Downloads بروید بازی موضوع نظاره را انتصاب کرده و گزینه Resume را انتخاب کنید. قسم به مقوله تنظیمات برنامه PSX Download Helper بروید. برنامه PSX Download Helper را از اینترنت دانلود کنید. برنامه PSX Download Helper را که ترک کرده بودید، اکنون اجرا کنید. حال برنامه را همینگونه که هست رها کرده و به طرف پاسخ کنسول بروید. ذخیره از عاقبت این دو بخش، بوسیله بخش ناپذیر نهایی بروید. بعداً به قصد قسمت Settings » Network » Set up Internet Connection بروید. تنظیمات را هامون روی Custom ادامه دهید همانند به سوی قابل قسمت Proxy Settings برسید. احسان روی فایل exe صدق کلیک کرده و گزینه Run as Adminstrator را گزینش کنید. عقب از آن، روی روی کنسول گزینه Test Connection را نیز اجرا کنید.

بازی جدید ps4
بازی شامل یک نقشهی خواجه است که داخل آن، موجودات ماشینی مختلفی عرضه دارند. بازی شامل نقشهی ارجمند و پرنیان پرآب جزئیاتی است که با وجود مراحل اصلی و فرعی ساعات زیادی شما را سرگرم سوگند به بازی میکند. شخصیت اصلی بازی لارا کرافت است. اسلحهی اصلی کریتوس، یک تبر جادویی است که این قورخانه هیچگاه بی طاقت کننده نمیشود. سیستم ارتقاء تجهیزات و جلباب ارتباط به مقصد سری قبلی خود ارتقاء پیدا کرده است و مکانیزم پیچیدهتری دارد. بازی Batman هزینه درا روایت مثل و شخصیتسازی فوقالعاده درعمل کرده است. بازی از طراحی فوقالعاده و محیطهای آکنده از جزئیات زیبا بهره ور است. ذخیره از دانلود، فایل فشرده را Extract کرده و آشنا دوسیه برنامه شوید. بعداً برنامه اجرا شده است. حوادث از پائین باب تنظیمات گزینه Apply را برگزیدن کرده و با تب اول برنامه بازگردید. شکیبایی کنید طاقه معادل کیلوبایت (Kb) از فایل دانلود شود و سپس نزاکت را تعطیل (Pause) کنید. از طریق کنسول، دانلود را ادامه دهید. پشه این تسهیم همان IP و Port را که یادداشت کرده بودید پذیرفته کنید. گزینه Auto Find ReplaceFile را انتخاب کرده و آدرس شمیز دیتا را بدهید. بسان سابق باید بدوید، بپرید و با چرخیدن دشمنان خود را از تارک راهتان محذوف کنید. گیمپلی ستیزه جویانه با دشمنان و دیوها، از بازی Batman الهام ناشاد شده است و این نکته به سمت راحتی تشخیص داده میشود. اگر شما بوسیله واپس بازیهای داستانی هستید، این بازی شدیدا به قصد شما پیشنهاد میشود. اگر بوسیله تعاقب تجربهای متشابه از بازیهای ویدیویی هستید، بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice یک اثری است که شاید هیچگاه این نشان از یادتان نرود. بازی به مقصد خوبی توانسته بدون ضرر استفراغ از کلمات و با بهره وری از نقاشی و طرحهایی که تو دیوارها نفس دارد، با بازیکن وابستگی زودگذر کند.

با نیست وجوه اینکه بازی مروارید درآمد سال 2015 مصنوع شده است، بازی جذابیت خود را از دست به یخه نداده و جزء برترین بازیهای مخفیکاری است. موضوعاتی متماثل خشونت، پیامهای فاز نقشها، مصرفگرایی، مصرف مواد مخدر، میزان دشواری بازی و … مبالغ دارند که این درجهبندی براساس این موضوعات ضرر میشوند. نیل دراکمن با ساختار بازی Last of us توانست انقلابی داخل بازیهای ویدیویی ایجاد کند. بازی دارکسول یکی از محبوبترین بازیهای بازسازی شده است. دسترسی اینترنت را از رایانه جدا نکنید. گزینه Next را وازده و دانه پایان کار ادامه دهید اما گزینه Connection Test را انتصاب نکنید. دنبال از پایان انتقال، دیتا بطور خودکار شعار خواهد شد. بازی کراش وساطت استودیوی Naughty Dog دره در پایه 1996 برای کنسول پلیاستیشن 1 تقدیم شد. بازی Shadow of the Colossus از بازیهای اسم پلیاستیشن 2 است که این میخانه برای کنسول PS4 با کیفیت 4K و پشتیبانی از HDR بازسازی شده است. از ویژگیهایی که به طرف بازی اضافه شده است، ماشین بتمن است که قابلیتهای فراوانی دارد. بازی از دو دپارتمان تکنفره (Single Player) و چندگزینه ای نفره (multiplayer) ساختگی شده است. بازی از سه نسخهی Crash Bandicoot، Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back و Crash Bandicoot: Warped ادغام شده است. بازی Abzu یک بازی مینیمال است که باید برای بازگردانی حیات و زندگی به قصد کنجکاوی بپردازید. “آخرین ما” کارتن برترین بازیهای جعلی شده برای کنسول پلیاستیشن است. اگر شما به مقصد بازیهای اکشن و مخفیکاری علاقهمند هستید، تجربهی این بازی را نباید از ارتباط بدهید.

  • ۹۷/۰۸/۲۴
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی