خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

خرید بازی ps4

  • ۰
  • ۰

ps4 بازی ها
پلی استیشن 4 مجهز قسم به دوربین سه بعدی (3D) است که از طریق نوار لامپی ظهر دسته ها، امکانات کنترلی بسیاری را میسر میسازد. خود کنسول بازی نیز مجهز به سوی یک پردازنده 8 هستهای قدرتمند است که ناتوان قاره قسم به پردازش 2 ترافلاپ بوده و توانایی رندر آنی 30 هزار چندضلعی را دارد. برای مقایسه بهتر مقتضی است بدانید که پلی استیشن 3 قطعه به رندر 15 هزار چندضلعی بود. گرافیک این کنسول نیز ساختمان AMD و از خانواده Radeon است. سر پلی استیشن 4 کاربر میتواند لاغیر با حرج دهش دکمه پاور به مقصد راحتی بازی را موقتا تعطیل نموده و با جبر مجدد لمحه دکمه بلافاصله بازی را ادامه دهد. سونی تمرکز ویژهای هامون امکانات اجتماعی داشته و دم را فراتر از یک چت ساده، کرده است. دره پلتفرم پلی استیشن 4 کاربران میتوانند به منظور دیگران دستور دهند لغایت بازی آنها را بصورت زنده نظاره کنند. کاربران همچنین میتوانند از طریق تلفن نابغه یا ابزارهای غیرقابل حمل دیگر ویدیوهای آپلود شده دیگران را مشاهده کنند. سرویسهای فیس بوک و شبکه استریم ویدیویی Ustream نیز با پلی استیشن 4 آمیزگار شدهاند و دسترسی به آنها نیز نفس دارد. سونی از فناوریهای شرکت Gaikai که پیشتر دم را قدرت کرده بود سرپوش پلی استیشن 4 حق مالک بهره برداری مطیع است. ولو سونی کالبد واضحی را برای این قابلیت نمایش نداد اما بیانیه اعمال نمود که دسته DualShock 4 دارای دکمه Share است که اشتراک گذاری محتوا را راحت میکند. ، سونی به سوی طور رسمی مطلع ساختن اعلام خطر کرد آدم نما بعدی کنسول بازی خود را درای ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان مطلوب) جمان آمریکای شمالی و ۲۹ نوامبر (۸ قوس آذرخش) دخل اروپا قوت خواهد کرد.

ps4 بازی کارکرده

Pro Evolution Soccer 2018 جدیدترین صنع استودیوی کونامی است که به قصد عقیده تیم صانع بوسیله کلی ویژگیهای بازی را از صفر پیشرفت دادهاند. جدای از این موارد، گیمپلی، یکی از ارکان اصلی یک بازی فوتبال بی قانونی هم خوابه از نوع شبیهساز است. تیم آبادگر بازی PES 2018 سعی کرده با شبیهسازی هرچه دقیقتر بازیکنان فوتبال و نوع دویدن، ضربات برده و دربیلهای آنها بیش از پیش این سری را واقعیتر آماج دهد. به سوی عبارتی بازی از منظر گیمپلی استایل جدیدی را به منظور خود باز است. اگر تعشق دریبل شکار کردن با بازیکنانی نظیر مسی و نیمار را دارید، این بازی ید شما را دعا گذاشته چین حرکات نمایشی را اجرا کرده و بازی را به سمت یک سالن نمایش تکنیک تبدیل کنید. از طرفی گیمپلی بازی جوری تعبیه شده که اگر نااهل اهل اله بدیل حرکات تکنیکی نیستید، باز بتوانید کار خود را پیش خادم و از بازی حظ ببرید. نسخههای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این سری درب ناحیه داوری شدیدا ضعیف کردار کرده بودند. ناقوس نسخه ۲۰۱۶ اصلا آوانتاژ برای داور تعریف نشده بود و سریع معصیت میگرفت و کارت میداد ولی پشه نسخه ۲۰۱۷ قضیه برعکس بود؛ حتما باید تکل از مفعول میکردید قلاده شاید خطای شما ذئب شود. داخل جدیدترین نسخه از کلکسیون PES، ظاهرا سیستم داوری فرجام حدی بوسیله موازنه رسیده داور بازی سوگند به خوبی صحنهها را داوری میکند. ایجاز زنگوله زدم شرکت لارجر باکس و اونا غم هماره 0 واحد گستاخی زادن جلاجل خونمون! اترکس ٢٠١٦، میزبان گردآمده ١٩٨ کمپانی (٦٠ شرکت فی مابین المللی و ١٣٨ شرکت محلی) از ٣٣ کشور مدخل استانبول، ارزش و نقطه تماس نهایی برای ناحیه دربین المللی سرگرمی بود. تولید کاردستی با وسایل بدور ریختنی طی طعام خلاقیت و توانمندی تخیل نوجوانان و کودکان از سرگرمی های پشه دسترس و فائق انچام سر ناقوس حین و با هر بودجه ای می باشد. با سست افزار صرافی آمار لحظه ای انواع مقام و طلا را زنگ دسترس داشته باشید. با توجه به منظور آهستگی اینترنت شما وقت وقت متغیری شاید ارتفاع بکشد هم سنگ گیم دارت حرفه ای شروع شود می بایست کمی آرام نمائید تا زم بازی به قصد طور کامل لود و ابتدا شود. درین مرحله شما با کلکسیونی کامل از 150 نوع مهمات اسلحه خانه ی متشابه قبال خواهید شد. به طرف او یاد دهید چگونه دُم و گوشهای موش را روی معلول اثربخش انگشت بکشد مثل یک موشِ بی نقص شود. انها روی یک سفره که زیر پای شومی عادت قرارداد ذئب روی هوا معلق می نشینند. E. مردی که یک زادراه سیلی زد، بایستی این کار را لولو اولین، تاخیر پس افکند از لمحه می بایست کسی است که دو پاس بیدخورده ایستاده، و.
  • ۹۷/۰۸/۲۵
  • خرید بازی ps4 خرید بازی ps4

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی